Exact is aanbieder van online financiële software voor tal van bedrijfstakken. Naast hun financiële producten bieden we specifieke oplossingen voor onder meer accountants, productiebedrijven, groothandels en dienstverleners. Bij Exact draait het niet alléén om software. Ze vinden het belangrijk dat … [Read more...] about Exact
De beste help & support software vergelijken
Voor de ondersteuning en support van nieuwe en bestaande klanten kan software zeker en vast een hulpmiddel zijn. Dankzij online tools zoals chat, webmail, ticketing en messaging, telefonische support... behoudt je de klantentevredenheid. Maar ook voor de interne opvolging in teams of tussen collega's is help & support software zeker een meerwaarde voor het behouden en meten van klanttevredenheid.
- Online web chat
- WhatsApp for business
- Taakbeheer
- Ticketing
- Klantbeoordelingen & reviews
- Messenger
- Twitter DM
- Teams
- Telefonie support
Welke software kies je? Gratis vergelijking
Zakelijke software kopen? Weet je niet welke software kiezen voor jouw éénmanszaak, kmo of groot bedrijf? Onze adviseurs en software consultants helpen je graag met vrijblijvend advies welk software-pakket voor bedrijven het meest geschikt is. Wist je dat bij de meeste leveranciers gratis software … [Read more...] about Welke software kies je? Gratis vergelijking
Waarom Help & Support software gebruiken?
Help & Support software is ontworpen om het contactcenter te ondersteunen bij de klantenservice en helpdesk activiteiten. De software helpt de werknemers van de customer service en technische support bij dagelijkse taken. Bovendien geeft Help & Support software supervisors en managers meerdere mogelijkheden om de kwaliteit te controleren, realtime resultaten te tracken en om verslag te doen naar hun leidinggevenden. Veel gekozen modules zijn de online web chat, telefonie support en contact via nieuwe media en WhatsApp.
Online web chat
Met de online web chat module van de Help & Support software kunnen klanten rechtstreeks chatten met de medewerkers van de customer service. Dit klantenservice kanaal draagt niet alleen bij aan de klanttevredenheid, maar ook aan die van de werknemers. Taken als het checken van klantgegevens kunnen nu al voor het daadwerkelijke contact in de chatbox worden uitgevoerd. De online web chat functie van Help & Support software verlaagt daarmee de werkdruk en verhoogt tegelijkertijd de efficiëntie van de klantenservice.
Telefonie support
Telefonie support is een belangrijk onderdeel van de help en support afdeling van een onderneming. Klanten vinden telefonisch contact altijd erg fijn, omdat ze dan persoonlijke hulp krijgen van iemand. Voor een onderneming brengt een telefonisch contact grote kosten met zich mee. Dus hoe sneller en efficiënter klanten geholpen worden, hoe beter. Vandaar ook dat automatisering van repetitieve taken middels Help & Support software al snel financieel loont voor een bedrijf.
Whatsapp, Twitter en Sociale Media
Tegenwoordig zijn er veel meer kanalen waarop klanten willen communiceren met bedrijven. Help & Support software heeft verschillende modules die het mogelijk maken voor bedrijven om cross platform met klanten in contact te staan via hetzelfde contact center. Of het contact nou is via Whatsapp, een Twitter DM of bijvoorbeeld Meta Messenger, de klant komt altijd bij hetzelfde team terecht. In de CRM van het Help & Support software worden alle contactmomenten via alle kanalen bijgehouden.
Taakbeheer
De taakbeheer modules van Help & Support software houden de workflow georganiseerd en zorgen ervoor dat de taken op tijd af zijn volgens de planning. Of je nu zelfstandig of met een team werkt, met een app voor taakbeheer blijf op de hoogte van je planning en de voortgang van je taken. De takenbeheer modules beheren deadlines en takenlijsten door middel van notificaties, flowcharts en waarschuwingen.
Ticketing
Sommige vragen en problemen van klanten moeten worden doorgestuurd naar tweede lijn support of naar een andere afdeling. Middels een systeem van ticketing, kan een klant intern verplaatst worden naar de takenlijst van een andere afdeling of een andere medewerker. Ticketing is daarom een essentieel onderdeel van een goedwerkend Help & Support software pakket.
Voordelen van Help & Support software op een rij:
Eenvoudige en intuïtieve interface voor agenten en klanten
Eenvoudige integratie op de website en op e-commerce platform
Aanpasbare contact kanalen, functies en modules
Automatisering van repetitieve taken
White labeling of maatwerk om je merkidentiteit weer te geven
Hoe kies ik de beste Help & Support software?
Begin met het bekijken van de specifieke samenstelling en workflow van jouw bedrijf en maak een lijst van specifieke behoeften. Klantenondersteuning is een doorslaggevende factor in het succes van een bedrijf, dus de door jou gekozen software voor het aannemen van klantencontact moet efficiënt, proactief en capabel zijn. Een Help & Support software systeem met automatische opname, gemakkelijke navigatie, cloud back-up, multi kanaal klantenservice en passende prijzen is de ideale keuze.
Gratis Help & Support software gebruiken
Vaak is er een gratis periode om de Help & Support software uit te kunnen proberen. Dat is handig om de software te testen. Mocht het toch niet werken zoals verwacht, dan zit je er nog niet aan vast. In principe kun je zoveel softwarepakketten gratis testen als je wilt. Maar het is aan te raden om eerst een selectie van twee of drie kanshebbers te maken en alleen die te vergelijken.
Prijs Help & Support software
Naast de prijs zijn ook een gebruiksvriendelijke interface en uitgebreide training cruciaal voor een succesvolle implementatie. Let hier dus op bij het selecteren van een geschikt ERP software pakket. De prijs zou niet de leidende factor moeten zijn in het besluitproces. Het is bijvoorbeeld aan te raden om een aantal medewerkers de software te laten testen, alvorens een keuze te maken. Zij gaan de software gebruiken en weten vaak beter wat wel en niet goed werkt in de praktijk.
Gratis demo, advies Help & Support software?
Veel software ontwikkelaars bieden gratis proefversies of demo's van hun producten aan. Wij kunnen dat prima voor jou regelen. Vraag vandaag nog een demo en advies over ERP software aan via het contactformulier aan de rechterzijde.